پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان و بابا

آدم کوچولوی من

1391/10/11 2:08
2,536 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم چند روز پیش داشتم لباساتو عوض می کردم که یهو دوتا چیز خوشگل کشف کردم. یه خال کوچولو رو دست چپت یه دونه هم روی رون پای چپ.

واااااااااااااای نمی دونی چقدر دوسشون دارم همش دارم بوسشون می کنم.

 

بقیه عکسا توی ادامه مطلب هست

 

قربون دست کوچولوت برم که گذاشتی سر زانوت و داری به افق های دور نگاه می کنی

چقدر وقتی دیدم این شکلی سرتو گذاشی رو شونه عروسکت قربون صدقت رفتم.

دوست دارم آدم کوچولوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پاتمه
11 دی 91 13:57
جووونم دلم میخواد گازگازیش کنم
نگاهش تو عکس اول و حالتش خوابیدنش تو عکس آخر رو خیلیییی دوست داشتم
توپولیههههههه من


ممنون خاله جون آوش تپلی و آویسا خوشگل رو از طرف من ببوسید
ارغوان
11 دی 91 15:33
سلام
عکسای آتلیه پرهام جون خیلی خوشگل بود ببوسیدش


سلام ارغوان جون مرسی عزیزم چشمات خوشگل می بینه
مامانی محمد طاها
11 دی 91 19:26
وای نازی پرهام جان خوشکل بوسسسسسسسس
عکسهایه محمد تا ها رو هم اگه وقت کنم یکدفعه میزارم


مرسی خاله جوووونم
مامانی محمد طاها
11 دی 91 19:37
راستی اسلاید شو رو دیدین برایه دیروزه کلی عکسه


الام مبرم می بینم عزیزم
الی
12 دی 91 12:10
برای پرهام کوچولو


ممنونم خاله الییییییییییی
مامان آيدين
12 دی 91 13:26
سلام .به به چه پسر نازي ماشالله ديگه واسه خودش مردي شده...اينم يه بوس از طرف من و آيدين واسه آقا پرهام


آره عزیزم بزرگ شده. آیدین رو هم از طرف ما ببوسید


خاله آدرس وبلاگتون رو اشتباه نوشتین فکر کنم
مریم مامان ارمیا
13 دی 91 23:24
ای جونم .
پرهام نازم.
خیلی خوشمزه شدی خاله.
خدا کنه موهای ارمیا هم تا چهار ماهگی اینقدر بشه


مرسي خاله مهربونم:‏*‏:‏*‏:‏*ايشالا موهاي ارمياجون بيشترباشه‏;‏‏)‏ تازشم مو كه مهم نيست مريم جون ايشالاتنش سالم باشه:‏*‏‏:‏*‏
Mumy
14 دی 91 23:44
ووووویییی قربون اون نگاهت کپل خاله


خدانکنه خاله جووون
مامان دنیز
15 دی 91 21:44
ای جونم چه ناز نشسته کنار عروسکش


مرسی خاله مینو من لینکتون می کنم با اجاااااااااااازه
مرواريد
26 دی 91 14:19
مامان پرهام بجم خواهروبلاگو بروز كن مردم از دوري پسملت آخه اين جيگردل منو برده...خيلي سرت شلوغه مادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


چشم مرواريد جوووون به خدا مسافرت هستيم وگرنه من خيليييييي مامان زرنگي هستم
مامان افسانه
28 دی 91 0:31
سلام بر مامانی پرهام جون
هزار ماشا ا... چه جیگری این گل پسر
خدا براتون حفظش کنه
لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
بوس برای پرهام گل



مرسيييييي عزيزم خوشحال مي شم. منم لينكتون كردم
elahe
17 اسفند 91 21:38
oooon negah kardanet mano koshte parhame khale
inja otaghe fekrete