پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان و بابا

7ماه گذشت

1391/12/19 18:49
4,857 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام من امروز وارد ماه هشتم زندگانیم می شمدلقک

تو این مدت خیلی کارای جدیدی یاد گرفتم که برای مثال چندتاشو به سمع و نظرتون می رسونمزبان:

١-اول از همه اینکه دیگه می تونم به راحتی ٤دست و پا برم و با سرعت نووووووور خودمو به شی مورد نظر برسونم. این شی مورد نظر می تونه سیم . کتاااااااب. دستمال کاغذی و یا حتی مامانم باشهعینک

که البته معمولا مامانم بیشتر پشت سر من هست و همش میگه نکن مامان . نخووووور مامانآخ من که نوفهمم چی میگه و همش کار خودمو می کنم. آهان بیشترین جمله ای هم که تازگیا میگه اینه:وااااای پرهام کچلم کردیخنده

٢-کار دیگه ای که یاد گرفتم اینه که دستمو به چارچوب در یا روروکم یا هر جای دیگه بگیرم و بلند شم البته هنوز فقط می تونم رو زانوهام بایستم لبخند

٣-هروقت گرسنه میشم میرم مامانمو هرجای خونه که باشه پیدا میکنم و پشت سر هم میگم مم مم مم مم. مامانم تا می تونه منو میچلونهقهر

٤-تازشم هر وقت بابا و مامان نشسته باشن و پاهاشون در معرض دید من باشه زود میرم سمتشون و شست پاشون می گیرم که بخورم ولی تا حالا موفق نشدم از دست این مامانخوشمزه

دیگه همین دیگهههههه.  خلاصه اینکه شیطونکی شدم واسه خودم.

بریم با هم چندتا عسک جدید از من ببینیمیول

کدومش بیشتر بهم میاد؟؟؟خندهمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سپید(مامان یونا)
19 اسفند 91 23:00
قربونت بشم که همه کارات مثل یون یون منهههه....زود بزرگ نشو خاله.همین قدی بمون که عسلییییییییی


مرسی خاله سپید مهربووون بااجازه لینکتون می کنم
رها
19 اسفند 91 23:03
10000000000000 ماشالا به این پسرزیبا شیطون جیگررررررررو خوردنیییییییییییییییی


مرسی خاله رها جون جووووووونی
خاله زهرا
20 اسفند 91 0:16
قربونت برم خاله که اینقدر خوش مزه ای


خدا نكنه خاله جوووون مهربونم
خاله زهرا
20 اسفند 91 0:23
قربونت برم خاله که اینقدر خوشمزه ای
sahel
20 اسفند 91 0:47
salam khale jooon man dooste khale zahram .jeghad to googooliiiiiiiii azizam .doset daram kheili zyad


مرسي خالههههه منم همتونو دوست دارم. خاله زهرام چه دوستاي گلي داره
مریم مامان ارمیا
22 اسفند 91 2:43
8 ماهگیت مبارک خوشتیپ خان.


مرسی خاله
مامان دنیز
23 اسفند 91 0:27
ای جونم خوش تیپ .... فقط این عینک یکم برات کوچیکه خاله
مامان نازنين
23 اسفند 91 2:07
ماهگرد تولدت مبارك عزيز دلم اي جوووونم چقد جيگر شدي گل پسر ناز نازي
مامی آنیتا(نازگل)
23 اسفند 91 9:01
عزیزممممممممم یه پسر کوشولوی شیطون دوست داشتنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آيدين
26 اسفند 91 10:14
هزارتا بوس واسه آقا پرهام دوست داشتني
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
18 فروردین 92 3:23
ســـــلام عزیز دلم وای قربونت برم دقیقا کاراشون مثل پســـــرای منه حالا ببین من چی مــــیــکشــــمدوست دارم ناز نازی
مامان زینب خانم
29 فروردین 92 16:38
سلام.پرهام جونی وقتی بابا مامان خوابن یواشکی برو میتونی شست پاشون رو بمکی!ولی نگی از کجا یاد گرفتی!7ماهه و عینک خیلی خوش تیپی


خاله جوووونی مرسیییی که یادم دادی بووووووووووووس
مریم مامان ارمیا
10 اردیبهشت 92 11:55
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌
و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌
عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .


مرسی گلم روز شما هم مبارک بووووووووووووووس
شیما مامان شاهین کوچولو
15 اردیبهشت 92 13:35
سلام به وبلاگ ما هم سربزنید. خوشحال میشیم. اگه دوست داشتید لینکمون کنید


سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی و نظر گذاشتی عزیزم فکرکنم فراموش کردی آدرس وبلاگ گل پسرتو بذاریییییی