پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1392/3/12 2:19
672 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم این روزها شیطون تر از قبل شدی و کلی کارای جدید می کنی.

اول از همه اینکه کاملا یاد گرفتی راه بری. اولین قدمی که برداشتی نه ماه و سه روزت بود که می خواستی بری بغل بابایی.

دوم اینکه دست زدن رو بلد شدی و تا بهت بگیم دست بزن شروع میکنی دستای کوچولووت رو بهم میزنی.

سومیش هم اینه که وقتی اسباب بازیاتو زیر پتو قائم می کنم سریع پیداش می کنی.

اسم خیلی از وسیله ها رو هم یادگرفتی و تا اسمشون رو میارم بهشون اشاره میکنی( ببعی.پیشی.لامپ.تلوزیون.توپ.ماشین و.....)

آفرییییییییییین به پسر باهوش و زبر و زرنگ خودم.

اینم چندتا عکس از نه ماهگیت عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی
12 خرداد 92 2:27
ماشاالله به این کپل پسر خوشکل زرنگ عاشقتم


مرسی خاله مهربونم
نازنین(مامان پارمین)
12 خرداد 92 2:31
آفرین پسر زرنگ و باهوش
وای که چقدر آدم از این کارای جدیدشون ذوق میکنه


آره عزیزم هر روز بیشتر عاشقش میشم
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 1:23
هزار ماشالله ،چقدر آقاتر شدی عزیزم


عمو سعیدت
14 خرداد 92 23:11
سلااااام عمووووووو
قربونتتتت برمممم الهییییی دلم واست خیلییی تنگ شده عزیییر عموو نفس عمو عشق عمو...خیلی وقته عطر تن نازتو حس نکردم دلم واسه اون دستای تپل و شیرینت..اون خنده های مث عسلت تنگ شده ..میبوسمت خیییلی زیاااد...به مامان و بابای گلت بگو زووود بیارنت بغل عمو دلم واسه اونام تنگیده ببوسشون از طرف عمو میبینمت بزودی


مرسی عموسعید منم دلم واست تنگ شده زود بیا پیشم
باباجون
14 خرداد 92 23:44
سلام عزیزدل باباجون الهی من فدات بشم میبینم که قشنگ میتونی راه بری بااون دسای تپل وخوشگلت دست میزنی وقتی مامان جون بهت میگه کوجو میری سرتو تکون میدی .وقتی ازت میپرسن کو چراغ اونو نشون میدی وخیلی کارهای قشنگ دیگه میکنی قربوننننت برم من نفسم عمرم امیدزندگیم دلم برات یه ذره شده کاشکی میتونستم قمین الآن توبغلم بگیرم وبوست کنم ولی افسوس باباجون


ممنون باباجون مهربونم ماهم کلی دلمون واستون تنگ میشه
رویااا
15 خرداد 92 22:29
ماشااله به این پسر زرنگ و خوشگل و خوشتیپ....


مامی آنیتا(نازگل)
15 خرداد 92 23:24
ای جونم هزار ماشاالله به این آقا کوشولوی خوشتیپ و باهوششششششششش


مرسی خاله جونم
الی
16 خرداد 92 0:10
ماشاالله ....
عزیزمممم انشاالله همیشه تو زندگیت قدمهات محکم و استوار باشه پرهام ناناز



مرسی خاله الی مهربون
شیما مامان شاهین کوچولو
19 خرداد 92 12:09
آفرین به این پسر تپل مپلی چه خوش تیپ پسرمون جووووووون دلم


مرسی عزیزم. چه پسر نازی دارین من با بجازه لینکتون کردم