پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان و بابا

تولد عشقم

1392/5/25 3:48
991 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال از بهترین سال های عمرم گذشت. سالی که پر از تجربه های شیرین و تکرار نشدنی بود.

پسر نازم تولدت مبارک.

برای هزارمین بار خدا رو شکر میکنم که من و بابایی رو لایق دونست و تو رو بهمون هدیه داد. از ته قلبم آرزو میکنم همیشه خوشبخت و شاد باشی و سلامت.قلب

پسرم به خاطر اینکه ما تهران تنها زندگی می کنیم قرار بود امسال تولد نگیریم و فقط کیک بخریم و بریم اتلیه و بعدشم بریم رستوران. اما دوهفته قبل تولد یه دفعه تصمیممون عوض شد و بابایی گفت میریم یزد (پیش مامان جون و باباجون بابایی) تولد میگیریم .نیشخند

با مامان جون اینا هماهنگ کردیم و اونا هم کلی خوشحال شدن و همه چی رو تدارک دیدن.خجالت تولدت رو عید فطر گرفتیم و همه چی خوب برگزار شد و واقعا باید از مامان جون و باباجون تشکر کنم که انقدر زحمت کشیدن.ماچ

راستی یک هفته قبل از تولدت هم من و شما با هم رفتیم شیراز پیش مامان جون و باباجون من. اونجا هم یه تولد دیگه واست گرفتیم که اونم خیلی خوب بود و خوش گذشت فقط جای بابایی خالی بود.دست مامان جون و باباجون واقعا درد نکنه.ماچ

اینم چندتا عکس از تولدت(یزد)

 

 

 

تزیینات تولد

میوه

 

کیک تولد

پرهام جونم( یه لحظه هم نذاشت کلاه رو سرش بمونه)

 

میزشام(ته چین. لازانیا. کشک بادمجان . الویه )

دسر(ژله  و شکلات کارامل و سالادفصل)

 

اینم پرهام و کادوهاش

 متاسفانه تولدی که شیراز گرفتیم دوربین همراهم نبود و فقط چندتا عکس با موبایل گرفتم که کیفیت خیلی خوب نبود اما تو پست بعدی میزارمشون.

دست همگی درد نکنه یک دنیا ممنوووووووووونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

باباجون ومامان جون
25 مرداد 92 14:25
تولدت مبارک امیدزندگی باباجون ومامان جون امیدواریم صدوبیست سال سالم موفق سربلند و شادزندگی کنی قربونت بریم جشن تولدت خیلی خوب بودوخوش گذشت خودت هم خیلی خوشگل شدی


ممنون مامان و بابای مهربونم
خیلی زحمت کشیدید ایشالا جبران کنیییییییم
نسرین
25 مرداد 92 22:59
هما جونم تولد گل پسرت مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشه .

دستت درد نکنه و خسته نباشی همه چی عالیییییییییییییییی و بیسسسسسسسسسسسسست


ممنون خاله نسرین مهربونم
الی
25 مرداد 92 23:42
مبارک باشه پرهام جون
انشاالله 1000 ساله بشی عزیزم


مرسی خاله الی جونم
مامان دنیز
27 مرداد 92 21:08
تولدت مبارک پرهام جون
دست مامانی درد نکنه خیلی زحمت کشیده
افرین مادر کدبانوووووووووووو


ممنونم عزیزم
سپید(مامان یونا)
28 مرداد 92 17:18
به به چه تفلد قشنگییییییی....تولدت مبارک پسر نازم....ایشالله جشن تولد 120 سالگیت عزیز دلم


مرسی خاله سپید مهربون خیلی لطف کردین
منیره
29 مرداد 92 3:24
خیلی تولد خوشگل و شیکی بود دست شما درد نکنه خسته نباشی


ممنون عزیزم
مریم مامان ارمیا
3 شهریور 92 1:59
عزیز دلم تولدت مبارک
ایشالله 120 ساله بشی عشقم ،برات بهترینها رو آرزو دارم
ایشالله همیشه سالم باشی
مامانی دست شما درد نکنه ،همه چی عالی بود،جای ما خالی


ممنون خاله مریمی اره جاتون واقعا سبزززززز
نگین مامان پارمین
9 شهریور 92 1:34
هما جون تولد پرهام جونم مبارک همه چی خیلی عالی بود ماشالله پسرت خیلی ماه خدا برات حفظش کنه


ممنونم عزیزم
نازگل(مامی آنیتا)
13 شهریور 92 8:38
عزیزم تولدت مبارککککککک ایشالا 120 سالگی رو جشن بگیری خاله جون



ممنون خاله جونم
شیما مامان شاهین کوچولو
13 شهریور 92 23:03
تولدت مبارک عزیز دلم به به مامانی حسابی ترکوندیا میز شامتون دلموووووووووووو بردش تولد قشنگی بود هم تزئیناتش و هم میز غذا ایشاله تولد 120 سالگیش


مرسی عزیزم جای شما سبز بوووود
مامی آیدین
20 شهریور 92 13:51
پرهام جون تولدت مبارک باشه خاله...


ممنون خاله جونم
شیما مامان شاهین کوچولو
4 مهر 92 0:58
پرهام جونم تولدت مبارک... ایشاله تولد 120 سالگیت
مامانی تولد عالی بوووووووود میز شام هم که نگو پرفکت دلم خواست از اون همه غذاهای خوشمزه


ممنونم خاله شیمااااا
جیران بخشنده
7 مهر 92 20:24
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که وبلاگ پرهام جون رو میخونم خیلی نازه این پسر تولدش هم مبااااارک ما منتظر عکسای جدید هستیم


سلام جیران جووون ممنونم که به وبلاگ پسرم سر میزنیییید