پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نفس مامان و بابا

شیرین عسلم

1392/6/20 16:14
851 بازدید
اشتراک گذاری

پرهامم این روزها خیلی کارای بانمک انجام میدی و بعضی از کلمه ها رو به زبون خودت میگی مثلا:

اتااااد=افتاد

رف=رفت

قل قل قلللل= صدای خروس(خخخخخخخخخ)

مامانقلب

ببو=بابانیشخند

تااات=ساعت

تاب=تاب

لامپ

ای چیه= این چیه

میو= صدای پیشی

و یه سری کلمه های دیگه و اعضای بدنت رو هم بلدی.

جای اکثر وسایلا رو تو خونه بلدی و تا بهت میگم برو فلان وسیله رو بیار میدوی ومیاریشنیشخند

به جارو برقی خیییلی علاقه داری. تا میخوام جارو بکشم میای ازم میگیری و سعی میکنی مدل من جارو بکشی.مژه

وقتی از خواب بیدار میشی پتو و بالشتت رو میدم بهت میبری میذاری سر جاشنیشخند

وقتی پوشکتو عوض میکنم پوشکتو میگیری و میبری میندازی تو سطل زباله. اگر خودم ببرمش خونرو رو سرم خراب میکنی قهقهه

وقتی میگم بیا بهت غذا بدم میدویی صندلی رو میکشی عقب و سعی میکنی بشینی رو صندلیاز خود راضی

خلاصه که منم میبینم خیلی دوست داری کار کنی هی بهت کار میدم تا ورزیده شینیشخند

وقتی که بابایی میخوابه میشینی بالای سرشو هی موهاشو میکشی میگی ای چیه؟ خخخخخقهقهه

یا لباسشو میزنی بالا میگی این چیه منم میگم شکم.

روز به روز شیرینتر میشی و شیطونتر و من و بابایی هر روز بیشتر عاشقت میشیم.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

جیران بخشنده
22 مهر 92 14:23
من عاشقتم شیرین زبون


ممنون خاله جیرااان
مامان دنیز
3 دی 92 23:24
وروجک شیطون بلای باهوش