پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان و بابا

دومین مسافرت شمال پرهام

1392/7/20 16:39
2,800 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 27 شهریور برای بار دوم رفتی شمال. خیلی دوست داشتم ببینم این دفعه که بزرگتر و عاقلتراز خود راضی شدی چیکار میکنی وقتی بری کنار دریا.

تا رسیدیم رامسر ساعت حدودا 6 بعد ازظهر بود اول رفتیم یه ویلا رزرو کردیم و بعد بدون اینکه وسایلا رو از ماشین در بیاریم رفتیم کنار دریا.

انقدر اونجا ذوق میکردی که بری تو اب. وقتی می خواستی بری توی اب دست منو می گرفتی و باهم میرفتیم تو دریا.

توی مسافرت خیلی پسر خوبی بودی و برخلاف تصورم اصلا شیطونی نکردی .

خیلی مسافرت خوبی بود و به من و بابایی واقعا خوش گذشت مطمئنم تو هم دوست داشتی.

اینم چند تا عکس از مسافرتمون:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جیران بخشنده
22 مهر 92 14:28
همیشه به سفر


مرسی عزیزم
نسرین
24 مهر 92 2:12
هزار ماشالا به این پسر ناز و آقا و مامی نازش
ایشالا همیشه خوش و خرم باشید .


مرسی نسرین جووونم
مامان پرهام
16 آبان 92 22:33
سلام پرهام خان سلامت باشه به ما هم سر بزنید
مریم مامان ارمیا
17 آبان 92 1:59
عزیز دلم انشالله همیشه شاد و سلامت باشی
مامان دنیز
20 آبان 92 2:01
همیشه به گردش و تفریح
منیره
20 آبان 92 2:01
خیلی خوشملی عشخم هماااااااا پسرت هم خیلی خیلی ناز و خوردنی شده
محسن
23 دی 92 10:37
احتمالا نزدیک دو سالش هست پسرا هیچ وقت عاقل تر نمیشن چون من دوتا برادر دارم و الان یه پسر دارم که توی چهار سال هست می خواستم بگم شبیه به پدر هست ترسیدم بگم