پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

نظرات (6)

رجبی
1 بهمن 91 15:13
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
lمرواريد
1 بهمن 91 18:17
چه جيگريه اين پلهام جووووووووون...چه بامزه ماهيارو نگاه ميكنه...ماماني زود نيست كه من بشينم آخه من شنيدم بچه قدش كوتاه ميشه


مرسي عزيزم آره منم شنيدم ولي خيلي كم مي شينه در حد چند دقيقه خاله مروارييييييييد
زهره(مامان یاسین)
1 بهمن 91 19:58
نازی ماشالله پسر قند عسل...
من با اجازه لینکتون می کنم.اگه شماهم این کار رو بکنید خوشحال میشم.


مرسي عزيزم. فكر كنم آدرس وبلاگتون رو اشتباه گذاشتين
مامان پاتمه
2 بهمن 91 8:26
جاااااااااااااااان نگاش کن!
همچین با دقت نگاه میکنه انگار تلوزیونه


آره خاله من خيلي ماهيا رو دوست ميدارم
الی
2 بهمن 91 11:26
ماشاالله به این پسر ناز


مرسي خاله جونم
مینو (مامان دنیز )
21 بهمن 91 10:30
ای جونم چه کنجکاو نگاه میکنه