پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1392/3/28 23:30
1,972 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم عکسهایت را نگاه می کردم . باورم نمی شود چقدر بزرگ شده ای . چه زود گذشت روزهایی که بهترین روزهای زندگیم بود و من آنگونه که باید قدرش را ندانستم.

نباید فراموش کنم هیچ کدام این لحظه هارا . حتی عطر تنت هم باید خوب ملکه ذهنم شود . دیگر تکرار نخواهند شد و یقین دارم روزی دلم برای این روزهایت تنگ می شود و اشک میریزم.

از فردا بیشتر و بهتر تماشایت می کنم.

دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

انتگرال
29 خرداد 92 13:54
ای جااانم...چقدر ناز میخنده


میسیییییی
مامان اشکان
30 خرداد 92 13:22
وای خدا چه قشنگ هم نشسته تا از مامان جونش ازش عکس بگیره آقایی شده گل پسرمون.... خدا حفظش کنه...


مرسی عزیزم زنده باشید
باباجون ومامان جون
30 خرداد 92 17:48
عزیزم.عاشقتیم ماهم باورمون نمیشه ماشاالله اینقدربزرگ شدی قربون مامانتم بریم که قشنگ تفسیر میکنه اما بزرگ شدنت خیلی بیشترکیف داره عزیییییییییییزم فدات بشیم الهی


قربونتون برم که انقدر مهربونید و واسه وبلاگ پرهام نظر میذارید
رومینا
1 تیر 92 18:25
اخی نازی. چه جالبه که مامان و باباتون تووبلاگ پسرت پیام میذارن..


آره عزیزم خیلی گل هستن
رها
3 تیر 92 0:44
1000000000000ماشالا خیلی نازززززززو خواستنی دوست دارم خاله جووووووون