پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان و بابا

خدایا ممنونم

1391/6/26 14:29
1,687 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام

 

بالاخره بعد از ٣٦ روز اومدم.

 از این به بعد قراره شیرین کاریا و خاطرات پسر خوشکلمو بنویسم.

 از اینکه این ٩ ماه بالاخره تموم شد و صحیح و سالم اومدی تو آغوش من و بابایی هزار مرتبه خدا رو شکر می کنم.

 امیدوارم من و بابا فرزاد بتونیم مامان و بابای خوبی واست باشیم.

 بابای مهربونت تو این مدتی که من نبودم خاطره زایمان رو تو وبلاگت نوشته.

 پسر خوشگلم وقتی بعد از عمل خانم دکتر اومد پیشم بهم گفت  اگه یه کم دیرتر رسیده بودیم بیمارستان ممکن بود خدایی نکرده نی نی از دست بره و واسه هر دومون مشکل پیش بیاد چون جفت کنده شده بود.

خدایا ازت ممنونم که دعاهامو مستجاب کردی . تو این مدت تنها چیزی که ازت می خواستم فقط و فقط سلامتی پسرم بود و تو تا آخرین لحظه کنارم بودی و پسرمو تو دستای مهربون خودت نگه داشتی.

حالا هر بار که به پسرم نگاه می کنم بیشتر به قدرتت ایمان میارم.

خدایا بهت قول میدم با تمام وجود از امانتی که بهم دادی مراقبت کنم.

خدایا مثل همیشه مراقب همسر مهربونم و پسر خوشگلم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)