پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان و بابا

اولین مسافرت نی نی گولو

1391/7/18 0:00
3,860 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدات شم انقدر قشنگ خوابیدی

سلام گل مامان 

دو روز دیگه دو ماهت تموم می شه و وارد سه ماهگی می شی. نمی دونی چقدر دارم لحظه شماری می کنم واسه غلت زدنت نشستنت و .............

الهی فدات شم جدیدا وقتی باهات حرف می زنیم کلی می خندی و خستگی رو از تنمون بیرون می کنی. 

از چهار روز پیش هم وقتی بابایی هی بهت می گه آقاااااااااااا شما هم تکرارمی کنی .

خوشگل مامان روز 3شنبه 11 مهر اولین مسافرت زندگیت رو 

رفتی . ما همراه مامان بزرگ و بابابزرگ و عمو سعید رفتیم بندر انزلی.  واقعا هم توی راه هم اونجا پسر خیلی خوبی بودی و اصلا مامانی رو اذیت نکردی . 

روز جمعه اومدیم خونه و شنبه مامان بزرگ اینا رفتن یزد. 

الهی بمیرم انقدر خسته شده بودی که وقتی اومدیم خونه 18 ساعت خوابیدی و مامانی داشت از نگرانی میمرد.

اینم چندتا عکس از اولین سفری که گل پسرم رفته

 عزیز دل مامان کنار دریا

 

 

 

عزیز مامان توی تله کابین لاهیجان

 خوشگل من توی تله کابین لاهیجان

اینجا هم تو بغل بابای مهربونت بودی

اینجا هم بابای مهربونت داره باهات بازی می کنه

 

این پشه بندم بابابزرگ و مامان بزرگ مهربونت واسه شما خریدن

اینج توی پشه بندی که بابابزرگ مهربونت واست خریده خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی محمد طاها
17 مهر 91 17:33
سلام عزیزم
پسر من هم مرداد ماه به دنیا آمده تقریبا چند روز زود تر از پرهام جون شماست خداحفظش كنه.ما لينكش مي كنيم وباش دوست مي شيم.



سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدین ولینکش کردین خیلی خوشحال شدم


مریم(مامان ارمیا)
20 مهر 91 1:18
ای جووونم ،خدا نگهش داره .
سارا مامان آرام
24 آبان 91 10:24
وای وای وای تپلی
این سرویس پتوش رو منم برای دخترم خریده بودم

دقیقاً همین بود


سارا جون من که عاشق پاهای ببعی هستم که آویزونه