پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان و بابا

نظرات (6)

عمو سعیدت
30 مهر 91 12:25
الللللهی قربونت برررررمممم عموووو
نفس منی تو دلم برات یه ذرره شده...


منم دلم برات تنگ شده عمووووو جووونم
مامان پاتمه
3 آبان 91 8:46
سلام
وای چه ناسه پسملتون عکس دومش خیلی خوشششگله
جیگرم چرا ناراحته
ممنون پیش ما اومدین
من با افتخار لینکتون کردم


مرسی عزیزم چشماتون ناز می بینه ممنووووووونم که لینک کردی.
مریم مامان ارمیا
4 آبان 91 2:29



مامی
5 آبان 91 18:42
منم لینکت کردم جالبه نینیامون تو یه روز دنیا اومدن


آره عزیزم تازه فکر کنم همشهری هم باشیم. من شیرازیم. از توی نی نی سایت دیدمت عزیزم
مامانی محمد طاها
7 آبان 91 14:37
سلام
خیلی ناز شده گل پسرت
از الان زمستون رو آوردین


سلام مرسی چشماتون ناز می بینه. نه این در حد پرو بوده که من ازش عکسم گرفتم
مریم مامان ارمیا
17 آبان 91 0:52
کجایی مامانی؟؟
خیلی وقته عکس نذاشتیا.


عزیزم مسافرت بودیم ببخشیییییییییییید . ممنونم که سر می زنی به وبلاگ