پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

نفس مامان و بابا

سلام پسر نازم

1391/3/23 14:25
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشکل مامان.

 

خیلی وقته تصمیم داشتم واسه عشقم یه وبلاگ درست کنم ولی می دونی خیلی دست به قلمم خوب نیست girl_to_take_umbrage2.gif واسه همین هی تنبلی کردم اما امروز دیگه تصمیم گرفتم واسه پسمل خوشگلم این کارو بکنم تا بعدها خودت بیای وبلاگتو بخونی و خوشحال بشی

الآن شما دقیقا سی هفته و یک روزت هست مامانی. دیگه واسه خودت مردی شدی قربونت برم

از اولین روزی که متوجه شدم شما تو شکمم هستی تا امروز اصلا مامانو اذیت نکردی خوشگلم اصلا نفهمیدم این مدت چه جوری گذشت؟ خیلی ازت ممنونم پسرم که انقدر خوبی

راستی خوشکلم دو هفته پیش رفتم سونوگرافی دیدمت. واااااااای کلی بزرگ شده بودی .

دلم می خواست بخورمت.

بابایی هم طبق معمول یه فلش مموری آورد داد به آقای دکی گفت فیلم و عکست رو واسش بریزه روش . وقتی آقای دکتر داشت شما رو بهمون نشون میداد بابایی انقدر بامزه شده بود معلوم بود یه عالمه دوست داره

حالا بعدا خودت می بینی چه بابای مهربونی داری پسرم.

کلی واسه اینکه سالم هستی خدا رو شکر کردم پسرم

خیلی مواظب خودت باش مامانی تا این روزا هم تموم شه و به سلامت بیای تو بغلمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محدثه
9 تیر 91 14:30