پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

نفس مامان و بابا

حرفهای خودمونی 1

1391/3/26 14:28
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوبی مامانی؟

 

تو شکم مامان بهت خوش می گذره عزیزم؟

احساس می کنم خیلی بزرگ شدی پسرم آخه دیگه وقتی تکون می خوری بابایی هم از کلی اون طرف تر متوجه می شه .

پسرم چند روز پیش اون تو چه خبر بود؟ آخه انگار داشتی بندری می رقصیدی تا حالا ندیده بودم اینجوری تکون بخوری مامانی.

الهی مامان فدات شه که شبا با خودم می خوابی صبحم با خودم بیدار می شی .

یه چند وقتی هم هست که یه دفعه قلمبه می شی یه جا . انقدر سفت می شی که احساس می کنم شکمم پاره می شه می افتی بیرون .بعدش باید کلی نوازشت کنم تا پوزیشنت رو عوض کنی.

فکر می کنم وقتی ریاد راه میرم یا کار می کنم ایجوری می شه انگار تو هم خسته می شی. قربونت برم که انقدر اذیتت می کنم.

خوشکل مامان امروز جمعه هست و بابایی هم خونه هست و داره پلی استیشن بازی می کنه. وقتی میره تو حس بازی خیلی با نمک می شه. باید باشی و ببینی.

راستی مامانی وسایل اتاقت رو به کمک آقای پدر چیدیم فقط یه کم خرده ریزه مونده که اونا رو هم که آماده کردیم واست عکس می گیرم میذارم تو وبلاگت.

خیلی دوست دارم فرشته کوچولوی من

مواظب خودت باش مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)