پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1391/9/25 12:02
372 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نارم  پارسال 25آذر بود که رفتم آزمایشگاه و تست بارداری دادم. خیلی مطمئن نبودم که باردار هستم. یعنی فکر نمی کردم که با این سرعت اومده باشی توشکم مامانی.

هیچ وقت یادم نمیره که وقتی به بابایی گفتم اصلا باورش نمی شد. هی بهم می گفت داری شوخی می کنی .

به این سرعت یک سال از باهم بودنمون گذشت عزیزم. 

تو این یک سال هیچ وقت منو اذیت نکردی . حتی وقتی هم تو شکمم بودی پسر خیلی آرومی بودی.

امیدوارم منم بتونم  مامان خوبی واست باشم نفسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا مامان آرام
25 آذر 91 12:56
انشاءالله که همیشه در کنار هم خوب ، خوش و خوشبخت باشید

پرهام خان کپـــــــــــــــــــل را ببوس

مرسی خاله ساراااا. شما هم آرام خانم خوشگل رو ببوس
پریسا
25 آذر 91 13:29
سلام دوست عزیز
ماشالله پرهام جون تو عکسم چهرش اروم به نظر میرسه خیلی خوشحالم که وبلاگش رو دیدم خوشحال میشم شما هم یه سری به ما بزنید!
اخ راستی تا یادم نرفته؟؟؟
واسه تهیه پوشک واسه پرهام جون میتونید یه سری هم به سایتمون بزنید اینم ادرسش!www.nikpak.com یه دنیا ممنون که نظرمو میخونید!

سلام پریسا جون لطف داری. چه وبلگ خوبی داری عزیزم لینکتون کردم
بابايي
26 آذر 91 10:46
الهي قربونش بره باباش با اين تيپ دختر كشش


مرسییییی بابایی
مرواريد
26 آذر 91 14:56
سلام ماشالله پرهام جان چه توپولييهشيرخشك ميخوره يا شيرمادر؟خداحفظش كنه واست


سلام مروارید جووون . پرهام وقتی به دنیا اومده بود من شیرم خیلی کم بود واسه همین بعضی مواقع بهش شیرخشکم دادم تا سیر بشه. ولی الآن بیشتر شیر خودم رو می خوره عزیزم
مامانی محمد طاها
28 آذر 91 16:59
سلام سلام پرهام جون خیلی خوشحال شدم که عکس جدیدت رو دیدم چقدر نازی ملوس تیپت منو کشته


واااااااای مرسی خاله مهربووونم یلدای شما هم کلی مبارک باشه
Mumy
30 آذر 91 19:01
عزیزم فدای پسمل کپل


مرسی خاله جووووووووونی
مریم مامان ارمیا
8 دی 91 19:06
واقعا زمان زود میگذره. موافقم مامانی.