پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نفس مامان و بابا

عکس های آتلیه سها

1391/10/5 11:56
7,521 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم روز 91/09/29 با بابایی رفتیم آتلیه سها. من خیلی نگران بودم که اونجا بی تابی کنی و خوابت بگیره آخه اون روز هر کاری کردم از صبح نمی خوابیدی و حسابی خسته بودی.

اما خدارو شکر اونجا پسر خوبی بودی و همه عکسا رو توی 20 دقیقه انداختن. الهی مامان قربونت بره که هر جا میریم آبرو داری می کنی.

با بابایی قرار گذاشته بودیم که وقتی رفتیم آتلیه فقط 2تا عکس بگیریم . چونکه شما هنوز نمی شینی و احتمالا عکسا یکنواخت می شه. 

ولی وقتی خانمه اومد ازت عکس گرفت من و بابایی طبق معمول تحت تاثیر جو قرار گرفتیم و تصمیم گرفتیم عکسای بیشتری بگیریم.

می بینی من و بابا چقدر دوست داریم نفسم؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرواريد
4 دی 91 13:10
وايييييي چه عكساي نازي انداختي ميشه لطف كني و بگي قيمت اين عكسا چقدربود آخه شايد منم پسرمو ببرم اونجا...خيلي دكوراشون قشنگه...خداپرهام پهلون رو واست حفظ كنه


مرواریدجون ما 4تا عکس 20*30 چاپ کردیم که هر کدوم 28000بود و یه دونه هم عکس 60*40 روی شاسی که اونم 100 تومن بود عزیزم. ممنونم که به وبلاگ پرهامم سر زدی
سارا مامان آرام
4 دی 91 13:58
وای چه عکسای خوشگلی
تا هنوز راه نمیره خوب عکس بگیرین ازش وقتی راه افتاد یه جا نم ایستن که عکس بگیری و کلافه ات میکنن
این تجربه منه


مرسی عزیزم چشماتون قشنگ می بینه آره خیلیا بهم گفتن که تا راه نمیره ازش عکس بگیرم
هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 14:28

*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




حتما عزیزم
الی
5 دی 91 0:21
سلام
ماشاالله به این آقا پرهام نانازییییییی




مرسی خاله الیییییییی
عمو سعیدت
7 دی 91 14:12
عزززییز عموووو نفسسس مننن چشمت نکنن عزیز دلم خیلییی نااااز شدی جیییگررر ماشالااااااااااااااا


عموسعید عزیییییزم چشمات ناز می بینی. مرسی که همش به وبلاگم سر می زنی اندازه یه دنیا دوست دااااارم
مامان بزرگ و بابا بزرگ
7 دی 91 14:15
عزیییز مامان بزرگ و بابا بزرگ جییییگر مامان و بابا...الهی که ما فدات شییییم...قربون اون خنده هات بشییییم...ماششالللااا نمکککککک...چشامون کف پات ایشالا به حق حسین همیشه سالم و سلامت باشی


وااااااااااااااااااای مامان بزرگ و بابابزرگ مهربونم مرسی. عاشقتوووونم به خدا. هواااارتا دوستون دارم
مریم مامان ارمیا
8 دی 91 19:04
هزار ماشالله به پرهام خاله .
هما جون خیلی عکسای پرهام ناز شده.
میبوسمش هزار تا


مرسی خاله جوووونی از طرف منم کلی ارمیا جون رو ببوس
مامانی محمد طاها
9 دی 91 18:48
پرهام خوشکه که عکسهاش قشنگ افتاده وگرنه که خانم عکاس هنر به خرج ندادن بچه ها واقعا تو عکسها خیلی قشنگ مییوفتن نازی من که همش منتظرم ماماتی زود زود اپ بشه و مطلب جدید بزاره







ممنونم خاله جوووون چشماتون خوشگل می لینهخاله مامانم یه خورده تنبله دیگه چی کارش کنم؟؟
مامان پاتمه
11 دی 91 13:58
وایییییییی چقدر این عکس ها خوشجلن
پرهام جونی میخوام بخورمت


نههههههههه خاله جون منو نخور وگرنه مامانم میاد آوش جونو می خورها


ناییله
19 بهمن 91 23:59
چه عکسای خوشگلی ماشاللاه


مرسی خاله جونم چشاتون قشنگ می بینه