پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان و بابا

دومین سالگرد ازدواج

1391/5/28 15:25
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

خوبی عزیزم؟

6 مرداد سالگرد ازدواج من و بابایی بود .

به خودم و باباجونت تبریک می گم . اما بیشتر از همه به خودم که همسر مهربون و گلی دارم.

پرهام جونم خیلی خوشحالم که دومین سالگرد ازدواجمون مهمون ما بودی و این روز رو 3 نفری جشن گرفتیم.

پسر نازم ایشالا چند روز دیگه میای و خودت می بینی چه بابای خوبی داری. شک ندارم که باباجونت بهترین بابای دنیا می شه همون جوری که الآن بهترین همسر دنیاست.

صدهزار مرتبه خدا رو شکر می کنم که چنین همسری دارم و امیدوارم بتونم قدر دان زحمتای عشقم باشم و ذره ای از زحمتاش رو جبران کنم.

(فرزاد عزیزم از اینکه تو این دو سال تکیه گاهم بودی و هیچ وقت پشتم رو خالی نکردی بی نهایت ازت ممنونم و واقعا به داشتنت افتخار می کنم.

با تمام وجودم دوست دارم همسر مهربونم.)

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابايي
8 مرداد 91 17:19
سلام عشقم. مرسي از نوشته هاي زيبا و قشنگيت. من هم ازت ممنونم که هميشه کنارم هستي و تکيه گاه خستگيهام و همدم شاديهامي. منم دوستت دارم عزيزم به اندازه تمام دنيا. و از اينکه هديه خدا به زندگيمون رو توي دلت جا دادي و اين همه وقت مراقبش بودي و همه سختيهاي دنيا رو تحمل کردي ازت ممنون و سپاسگزارم. همينطور از خدا براي اينکه تو رو به من داد. دوستت دارم براي هميشه. عاشقتم.بووووسسس
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 12:41
عزیزم من به نی نی هات رای دادم
واااای خیلی خوشگلن نی نی هات. ماشالا