پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

نفس مامان و بابا

حرفهای خودمونی 2

1391/4/3 14:29
225 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلااااام

 

خوبی فرشته من؟

بالاخره تنبلی رو کنار گذاشتم اومدم واست بنویسم.

حدودا ۷ هفته دیگه میای پیشمون مامانی. نمی دونم تو هم به اندازه من و باباییت خوشحالی یا نه؟

ما که همش داریم روز شماری می کنیم تا روی ماهت رو ببینیم .

راستی پسر گلم از اون تو صدای ما رو می شنوی آره؟ آخه هر وقت باباییت صدات می کنه و باهات حرف می زنه کلی تکون می خوری. قربونت برم که دیگه انقدر بزرگ شدی صدای بابایی رو تشخیص میدی.

دیروز مامان جون می گفت وقتی زن حامله ترش می کنه یعنی بچه اش داره مو در میاره. نمی دونم چقدر درسته آخه من فقط ۳ یا ۴ بار ترش کردم اونم خیلی کم . شاید از اون نی نی هایی باشی که موهاشون مثل هلو هست. وااای من و بابا که هر جوری باشی عاشقتییییم

مامانی تازگیا وقتی غذا می خورم کلی با پاهای خوشملت می کوبی به معدم کلی مامان رو لگد مال می کنی . واسه همین منم خیلی پرخوری نمی کنم که شما اذیت شی پسرم .

پسر نازم ۵ تا دوست کوچولو دیگه هم داری که اونا هم هنوز تو شکم ماماناشون هستن ۲تاشون پسر هستن یه دونه هم دختر. اون ۲تای دیگه هم هنوز معلوم نیست آخه هنوز کوچول موچولن.

اینجوری وقتی میریم شیراز اصلا حوصلت سر نمیره کلی هم بازی داری.

تازه یه دوست هم اینجا داری که اسمش آیدین هست دقیقا ۱ سال از شما بزرگتره و حتما هواتو داره.

قند عسلم انقدر دلم واست تنگ شده دوست دارم هر روز برم سونو ببینمت . می خوام ببینم چقدر پسرم بزرگتر شده. بیشترین نگرانی تو زندگیم الآن فقط شما هستی فقط از خدا می خوام که تا آخرش همه چیز خوب پیش بره و بتونیم مامان و بابای خوبی واست باشیم با اون دستای کوچولو و خوشکلت واسمون دعا کن پسرم.

خیلی دوست داریم فرشته ما

مواظب خودت باش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)