پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان و بابا

دلتنگی

1391/4/10 14:41
295 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامانی سلام

خوبی جوجوی من؟

دیگه خیلی احساس سنگینی می کنم  و می دونم همه اینا واسه اینه که فندق من داره بزرگتر می شه.

اونجا آب و هوا چطوره عزیزم؟

 من که اینجا دارم از گرما خفه می شم بمیرم حتما اون تو خیلی گرمتر هست.

پسر گلم داریم روز به روز به تولدت نزدیکتر می شیم .

من و بابایی خیلی خوشحالیم که بالاخره همه چی خدا رو شکر خوب پیش رفت و چند وقته دیگه پسر نازمونو تو بغلمون می گیریم و ما رو از تنهایی در میاری.

اما من یه کوچولو ناراحتم واسه تموم شدن این دوران .

مطمئنم دلم خیلی واسه این روزا و لگدای محکمت تنگ می شه.

برای روزایی که وقتی باهات حرف می زنم انقدر قشنگ با حرکت کردنات جوابمو میدی و من کلی قربون صدقت میرم.

احساس می کنم تا وقتی اون تو هستی هیچ فاصله ای بین ما دو تا نیست و دو تامون از همه چیز هم باخبریم.

پسر خوشکلم دوست دارم همیشه این رابطه بین ما باقی بمونه و من و بابایی بهت قول میدیم همه سعی خودمونو بکنیم که واست بهترین پدر و مادر دنیا بشیم و همه جوره هواتو داشته باشیم.

چند روز پیش شبکه (بووووق) یه برنامه گذاشته بود که مراحل رشد جنین رو نشون میداد.

می گفت که از هفته 32 به بعد حرکت نی نی گولو  ممکنه کمتر بشه چون 90 درصد مواقع خواب هست. اما به نظر من شما هنوزم شیطونی و 90 درصد مواقع بیداری.

تازه بابا جونت واست کلی آهنگ موزارت دانلود کرده  و دیگه منو کچل کرده. صبح تا شب دارم موزارت گوش میدم . حتی وقتی میریم بیرون تو ماشینم موزارت گوش میدیم. شما هم کلی اون تو قر میدی.

می بینی بابایی چقدر دوست داره؟؟؟

خوشگل مامان چرا هر وقت من خوابتو می بینیم انقدر گرسنه ای همش داری شیر می خوری؟

منم همش فکر می کنم دلت شیر می خواد زود بیدار می شم و میپرم یه لیوان شیر می خورم.

قند عسلم با اون دستای تپلوی نازت واسه مامانی خیلی دعا کن که فشارش بالاتر نره. همه نگرانی من بخاطر شماست. آخه اگه خدایی نکرده فشارم بره بالاتر از اون تو میارنت بیرون و من کلی غصه می خورم.

خیلی مواظب خودت باش مامانی.

من و بابا همیشه دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 15:32
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php