پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

نفس مامان و بابا

کوچول موچول مامان

1391/4/18 0:42
337 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم سلام

واااااای مامانی کلی غصه داره تو دلش.

چند روز پیش وقت دکتر داشتم عزیزم وقتی رفتم رو تخت دراز کشیدم که خانوم دکتر صدای قلب کوچولوتو بشنوه با دست شما رو اندازه گرفت گفت به نظر میاد یه ذره کوچولو باشی.

خیلی ناراحت شدم پسرم بعدشم که وزنم کرد گفت فقط 1 کیلو اضافه وزن داشتم. واسه 17هم (امروز)یه سونو برام نوشته و قرار شده برم اگه تو سونو گفتن کوچولو هستی زود برم پیش دکترم.

آخه چرا یه دفه اینجوری شد مامانی؟ بار قبلی که یه کم اضافه وزنم داشتی عزیزم.

از اون روز تا حالا تا می تونم دارم چیز میز می خورم که دوباره تپل شی نفسم میرم تو خیابون همش نی نی ها رو نگاه می کنم می گم یعنی پرهام من از اینا کوچولوتره؟؟؟؟؟؟

الآن تازه دارم می فهمم مادر شدن یعنی چی پرهامم.خیلی نگران سلامتیت هستم دلم نمی خواد ضعیف باشی عشقم.

تورو خدا مامانی دوباره تپل شو من و بابایی یه لحظه هم از فکرت بیرون نمیریم.

پرهام قشنگم دعا کن امروز میریم سونو هیچ مشکلی وجود نداشته باشه و خوشحال برگردیم.

مواظب خودت باش زندگی مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابايي
17 تیر 91 21:58
من عاشق جفتتونم. الهي من فداي هر دوتون بشم. بدون شما دو تا زندگي برام هيچ معني اي نداره. دوستتون دارم. نبينم ناراحت باشي نفسم. ايشالله که همه چيز خوب پيش مي ره و پرهام جونمم سالم و سرحال مياد پيشمون